#1

Nike Sko Dame Tilbud

in UTalk Wed Sep 11, 2019 4:40 am
by Clara Electra • 3 Posts

ÿþJeg har aldrig været Nike Sko Dame Tilbud tilhænger af de fleste af påskeudgivelserne fra Nike eller adidas, og det er trist i betragtning af at jeg ikke har nogen skam når det kommer til at bære stærkt farvede spark. Så når jeg vælger påsken Nike Kyrie 2, er det et halvhjertet valg.Jeg ville ikke vælge nogen af dem, men da jeg er tvunget til, ville jeg gå med Nike Kobe 11. Jeg gætter på, at du kunne sige, at det er den, jeg ikke kan lide det mindst. Generelt set er hele pakken et pas, især LeBron 13, yuck.

Det minder mig virkelig om klassiske basketballsilhouetter som Kevin Garnetts Nike Air LE 3, som faktisk var en af mine første basketball-sneakers.EIC Juan: (Pass) Swoosh har for evigt generet mig på Foamposite Pro, ligesom den netop blev Nike Sko Hvide taget på for at hjælpe folk med at huske, at skoene er et Nike-produkt. At have Posite-materialet og swoosh-matchfarverne hjælper overhovedet ikke noget, selvom jeg er nysgerrig efter at se nogen forsøge at matche dette op med deres (sandsynligvis).

Men kun hvis det er til detailhandelen eller Nike Sko Kvinder mindre.Anyway, denne uges udgave kigger på et par signaturudgivelser fra to atleter, der lavede deres sneaker-debut denne sæson, den rette opfølger til adidas NMD CitySock, og begyndelsen på, hvad der formes til at være en lang måned, hvis du ' er Nike Air Max fan af enhver art.Nyheder Juan: (KØB) Enten colorway ville være dope. Jeg tvivler på, at jeg får en chance for at samle op begge, så hvis jeg skulle tage et valg, ville jeg gå med det røde par.

(ingen lave nedskæringer, nu overprispakker her) årlige Air Nike 97 Black Jordan 11 uden meget konkurrence fra andre mærker, herunder Nike. Det er normalt lørdag eller to før jul, men i år får vi de 11 lidt tidligt som en del af Nike's 12 Soles Collection (du kan huske sidste år, at Nike flyttede deres Air Jordan 11 72-10 dråbe op og det kan have eller måske ikke have noget at gøre med at adidas frigiver nye Yeezys på samme tid).Åh, og der er andre sneakers, der dropper denne weekend sammen med en mandagsdråbe til What The Nike Kyrie 2.

Malingskår og gule hælfane på mit nuværende par antyder, at jeg har brug for et nyt par. Jeg er virkelig glad for, at Jordan Brand har besluttet at bringe disse tilbage. Nike Air på hælen er en kirsebær på toppen. Absolut en af mine yndlingsudgivelser fra 2016.EIC Juan: (GET 'EM) Ikke sikker på, om jeg ville have købt denne colorway, hvis Nike ikke havde sendt disse, men jeg ville bestemt have købt et par til sidst bare ud af respekt for Nike 97 Silver Bullet Mamba.

Faktisk tror jeg ikke, at hun nogensinde havde nogen af sine andre sko, efter at hun fik Roshe. Et par måneder senere bemærkede jeg, at den oprindelige "kærlighed", hun havde til skoen, stadig var der. Så jeg spurgte hende er, om hun gerne vil have et andet par? Uden tøven gav hun mig et dybtgående  Ja !  Den næste ting, du ved, at hun nu ender med at spørge mig en gang imellem, Mijo, er der nye sko der kommer ud, som du synes, jeg kunne lide?  Jeg synes det er sjove.

Scroll up


Visitors
0 Members and 6 Guests are online.

We welcome our newest member: Gurleen Kaur
Board Statistics
The forum has 995 topics and 1109 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen